måndag 5 maj 2008

Spanien dag 3

Vaknade hyfsad tid idag, med tanke på att det blev en ganska tidig kväll.
Åt mysig frukost på balkongen innan vi begav oss in till stan Marbella. Det var tydligen en marknade där mellan 09.00-14.00 som vi gärna ville hinna strosa igenom.
Kom in vid ca. 11.00 tiden då det var packat med folk, men en otrolig mysig känsla. Hittade allt från billiga kläder, kopior, skor och mat.
Själv shoppade jag 2 par skor för 11€, sjukt billigt... då var ena paret för 3€! Haha!
Pia handlade dock skor och kläder. Efter vi tröttnat på marknaden (när Micke tröttnat) så tog vi vår lilla bil till ett ställe som heter Puerto Banús och jag kan säga det mina kära vänner, hade jag varit lika adlig som jag egentligen borde varit så hade jag hängt precis här med min yacht!
Verkligen Paris Hilton wannabees fastän alla var fula med stora lyxiga båtar. Alla olika typer av affärer som Roberto Cavalli, D&C, Chanel, Lois Vuiton, Armani bla bla bla.... Gudomligt!
Som sagt, shoppa där var kanske inte mest rekommenderat för min plånbok... tyvärr!Men tro mig, Caroline Af Reschlin mådde kanon av att bara titta på folket!

Dagens tips: Vitt betyder Viktig Person, (en person som är något... tex. hänger på WHITE room...)


klockan är nu runt 16.00 och vi kom nyligen hem. "Fri-tid" står på schemat så jag passar på att skriva bloggen, Pia har lagt sig i solen i sin zebra-outfit och Micke väntar på kaffet.

Få se vad som händer till kvällen.... Tråkigt nog hade jag glömt kabeln till kameran. Så jag får lägga upp bilderna när jag kommer hem!


Inga kommentarer: